Verzenden & retourneren

Wanneer wordt mijn artikel verzonden?

In Nederland en België ontvangt u de bestelling 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling. De bezorging wordt verzorgt door PostNL. 

Kan ik mijn bestelling traceren?

U kunt uw bestelling traceren door middel van een Track & Trace code die u van ons ontvangt na verzending van uw bestelling. Deze code kunt u invullen op www.postnl.nl en u ziet dan de status van uw bezorging.

Wanneer betaal ik verzendkosten? 

Tarieven Nederland:

Tot € 50,- betaalt u € 4,99 verzendkosten

Bij een bestelling boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis

Tarieven België:

Tot € 100,- betaalt u €8,- verzendkosten, dit is met Track & Trace Code.

Bij een bestelling boven de € 100,- zijn de verzendkosten gratis

Tarieven overige landen:

Verzenden naar overige landen in Europa is alleen mogelijk indien u contact opneemt met onze klantenservice. Wij kunnen u pas een opgave van de verzendkosten geven indien uw bestelling bij ons bekend is. Stel uw vraag hierover  door een email te sturen aan: [email protected]

Kan ik producten retourneren?

Conform de wet op de verkoop via het web heeft u het recht om uw aankoop te retourneren, zonder opgave van een motief. Dit geldt voor bijna alle producten die internet-speelgoedwinkel.nl verkoopt.

Retour zenden moet binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw pakket gebeuren. Het artikel dient in originele verpakking en onbeschadigde en ongebruikte toestand te worden teruggestuurd naar :

Cedille Speelgoedwinkel

A. J. Ernststraat 573

1082 LD Amsterdam

Nederland

Zorg ervoor dat uw pakket voldoende gefrankeerd is door Post.nl en voeg er ook een begeleidend briefje en/of pakbon bij met uw adresgegevens en het ordernummer van uw factuur. Na ontvangst van uw retour pakket maken wij het aankoopbedrag van het artikel direct aan u over. Wettelijk moet dit binnen de 30 kalenderdagen gebeurd zijn, maar ons streven is om dit binnen enkele dagen te doen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten voor verzending die we in onze webwinkel vragen, zijn maar de helft van de daadwerkelijk gemaakte kosten door internet-speelgoedwinkel.nl. De verzendkosten voor retour sturen zijn altijd voor rekening van de klant.

Als u twijfelt over een aankoop, kunt u ons altijd advies vragen. We helpen u met plezier, en vinden het geen moeite om iets op te meten of extra informatie te geven.

Kan ik producten retour brengen in de winkel? 

U kunt producten die u heeft aangekocht ook retour brengen in de winkel. Het retour gebrachte artikel moet binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw pakket gebeuren. Het artikel dient in originele verpakking en onbeschadigde en ongebruikte toestand te worden teruggebracht. Bij het retour brengen van een product is de factuur noodzakelijk. Na ontvangst van uw retour pakket maken wij het aankoopbedrag van het artikel direct aan u over. Wettelijk moet dit binnen de 30 kalenderdagen gebeurd zijn, maar ons streven is om dit binnen enkele dagen te doen.

Er is een product beschadigd, wat nu?

Als u bij de levering merkt dat er iets stuk is kunt u binnen 24 uur contact met ons opnemen. Dit kunt u doen door een email te sturen naar [email protected] of door telefonisch contact op te nemen met Cedille Speelgoedwinkel 020-6162694.

Na overleg kunt u het pakketje retour sturen en doen we het nodige om het artikel te vervangen of te annuleren.

Alleen indien de fout verwijtbaar is aan internet-speelgoedwinkel.nl worden de retour verzendkosten vergoed door ons.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken in cadeaupapier? 

U kunt uw bestelling laten inpakken zodat het als een feestje al bij u binnen komt. U kunt dit ons laten weten door middel van een opmerking te plaatsen bij de betaling!